Реалізація: послуги, початок

У нас можливі 3 варіанти при створенні сторінок з описом послуг:

1. Одна послуга
2. Кілька послуг в рамках однієї сторінки
3. Сторінка з загальним переліком послуг з посиланнями на детальний опис кожної послуги

Основною кінцевою метою при розробці сторінки серверів є звернення користувача сайту в компанію:

1. Дзвінок
2. Заповнена форма заявки
3. Повідомлення в месенджері
4. Онлайн-запис


Додаткові цілі:

1. Відсікання зайвих звернень (позиціонування послуги як дорогої / дешевої; публікація деталей про послугу, щоб нецільова аудиторія не зверталася до компанії)
2. "Прогрівання", тобто підвищення готовності потенційного клієнта до замовлення послуги, при цьому зміст сторінки не є ключовим моментом до звернення за послугою
3. Підписка на розсилку
4. Перехід в соцмережі і підписка на них


Для досягнення основної кінцевої мети, звернення, ми ведемо відвідувача від першого екрану, де ми розкриваємо суть сторінки, на якій знаходиться відвідувач, до підсумку - секції з закликом до дії:
Після того як всі сторінки будуть створені, їх список буде виглядати так:
Якщо інформації мало або вона не потрібна, то сторінка може бути "схлопнута" до головної ідеї та заклику до дії.

Перший екран сторінки послуг



Перший екран - це початок розповіді про послугу. Це перше враження, яке справляємо на відвідувача.

Абсолютно точно: швидкий погляд на перший екран сторінки з послугою повинен давати відповідь на питання, що це за послуга. Суть того, що пропонується, повинна бути передана майже моментально.

Передача суті завжди відбувається текстом.

* Коментар, який, напевно, варто дати саме тут. В ідеї, яка рядком вище, є слово "завжди". Це, зрозуміло, не так. Слово вживається для акцентування уваги на ідеї. Ось що точно відбувається "завжди", так це те, що завжди знаходиться хтось, хто робить щось по-іншому, не як "завжди", і це спрацьовує. Але в рамках курсу ми говоримо не про розвиток креативу, а про базові речі.


Передача суті за допомогою тексту ютуб блогерами:
На наведеному прикладі ключова ідея є як в назві роликів, так і в тексті на зображеннях.
Завдання ютубера зробити так, щоб користувач, побачивши зображення і підпис, захотів подивитися ролик. Аналогічно: завдання першого екрану зробити так, щоб відвідувач сайту захотів вивчити інформацію далі чи захотів звернутися в компанію.


Текстовий заголовок - це базовий елемент першого екрану.

Заголовки можуть бути простими:

1. Перукарські послуги
2. Ремонт Audi
3. Оформлення весіль
4. Конференція з маркетингу
5. Ремонт квартир
6. Ремонт електрики
7. Організація весіль
8. Реєстрація товарних знаків
9. Курси англійської мови
10. Лікування зубів
11. Косметологія
12. Створення сайтів
13. Дизайн інтер'єрів


Простий заголовок не передає якихось переваг, нюансів послуг. Але виконує ключове завдання: дає однозначне розуміння того, що знаходиться на сторінці.

Багато послуг не вимагають чогось більшого, ніж простий заголовок.


Оскільки заголовок має вирішальне значення в тому, чи буде вивчена інформація далі, то виникає бажання підсилити його ефект.

І оскільки заголовок - це той текст, який швидше за все прочитають, виникає бажання закласти в нього щось більше, ніж просто назва послуги.


Приклади заголовків, які розкривають деталі про послугу:

1. Авторизований сервіс по ремонту Audi c гарантією від 2 років
2. Лікування зубів без болю і страху
3. За 1 місяць навчимо говорити англійською мовою
4. Ремонт квартир в розстрочку з щомісячним платежем від 7000 рублів
5. Організація весіль без косяків
6. Реєстрація товарних знаків з фінансовою гарантією


Тема, яка розкриває деталі про послугу, не завжди краще, ніж звичайна. І для ілюстрації цієї ідеї варто навести таку аналогію. Є хтось впевнений, досвідчений, мудрий, хто говорить: "Будую будинки". І цей хтось викликає почуття впевненості своєї небагатослівністю і відсутністю якоїсь метушні.

І є хтось, у кого не особливо великий досвід, але хто намагається отримати клієнта. І він намагається прямо на старті розповісти про щось чудодійне: "Збудую будинок за 2 місяці, головне дайте передоплату. Гарантую всім, що маю, що в термін вкладуся". Начебто, пропозиція звучить краще, але комусь буде ближче спокійна впевненість.

Іноді не варто вивалювати головне відразу, а варто поступово до цього підвести.

Іноді варто поговорити про послугу, показати фотографії, продемонструвати результати, перш ніж заявляти щось з серії: "Зробимо за 2 місяці або повернемо гроші".

Але зазвичай пророблений заголовок, який несе в собі більше інформації, ніж назва послуги, дає велику ефективність.


Текст для заголовка можна зробити на основі 4 складових:

1. Користь
2. Деталізація
3. Унікальність
4. Час


Користь - це те, що ми даємо клієнту:

  • Збільшимо продажу;
  • Створимо інтер'єр мрії;
  • Відремонтуємо автомобіль;
  • Повернемо прострочену заборгованість;
  • Організуємо весілля;
  • Заощадимо на електроенергії;
  • Створимо імідж;
  • Навчимо говорити англійською.


Унікальність - за рахунок чого приноситься користь, що у вас є особливого, щоб принести користь:

  • ... за рахунок авторської методики Грімм А.Н. ...
  • ... за допомогою впровадження IT-системи ...
  • ... з використанням швейцарських матеріалів ...
  • ... в новому event-просторі ...
  • ... зануривши в атмосферу 60-х ...
  • ... без виїзду необхідності зустрічі ...
  • ... по фотографії ...


Деталізація - це уточнення нюансів надання послуги

  • ... в 2 рази ...
  • ... на 30% дешевше ...
  • ... за 1тис. гривень ...
  • ... за% від результату ...
  • ... по 39 параметрам ...
  • ... з довічною підтримкою ...
  • ... з оплатою за результат ...
  • ... з безкоштовною діагностикою ...
  • ... кандидатами медичних наук ...
  • ... з подвійною гарантією за договором ...
  • ... як у компанії Тесла ...


Час - це елемент заголовка, який має відношення до якогось тимчасового аспекту вашої послуги:

  • ... за 2 місяці;
  • ... до кінця серпня;
  • ... протягом тижня;
  • ... швидше в 2 рази;
  • ... 14 днів безкоштовно;
  • ... місяць безкоштовно;
  • ... точно в строк;
  • ... без запізнень.


Використовуючи дані 4 складових, ви можете створювати заголовки, підстьобуючі до подальшого вивчення сторінки та обігу в компанію.

Акцентуємо увагу на те, що не варто вказувати:

1. Заяви, які не можна підтвердити: "кращий", "найдешевший"
2. Вирази-кліше: "широкий асортимент", "гнучкий підхід", "індивідуальний підхід"
3. Зазвичай не варто використовувати вирази з акцентом на негатив: "при поломці", "в разі невдалої стрижки", "якщо весілля піде не плану".


Перший екран, що ще крім заголовка?

Підзаголовок. Можна навіть додати вступний текст.


Тема і підзаголовок, щось ще?

Зображення або відео.

Щось ще?

Кнопка, слайдер. Спробуйте, дійсно цікавий формат, коли ключова ідея передається двома способами: за допомогою тексту і за допомогою тексту та зображення. Даний блок знаходиться на Базіумі в категорії Слайдери (Sld08: Слайдер з текстом і кнопкою).
Розміщуйте ваші фотографії, а не зображення з фотобанків. Фотографії колективу, офісу, складу, того, що робите.


Щось ще?

Часто першими екранами виступають обкладинки (в списку блоків на Базіумі вони так і називаються "Обкладинки"). Це блоки, які займають 100% екрану незалежно від того, це екран смартфона або комп'ютера.
Це обкладинка CV05: велике зображення + напівпрозора плашка з текстом



Обкладинка може бути відразу з формою. Якщо відвідувачі готові до запиту інформації відразу при заході на сторінку з послугою (наприклад, вони вже знайомі з вами в соцмережах або вивчили інші сторінки сайту), то це цілком собі допустимий варіант для першого екрану.
Якщо узагальнювати, то перший екран - це точна передача ключової ідеї. Завдання мінімум: зробити так, щоб відвідувач захотів вивчити інформацію далі. Завдання максимум: повідомити інформацію так, щоб відвідувачеві захотілося звернутися за послугою.
Перший екран - це як початок спілкування в реальному житті. Ось ми представилися, а потім запитали: "Про що вам розповісти в першу чергу?"
Картки, використані в даному прикладі можуть бути переходами на інші сторінки або можуть прокручувати до певного місця поточної



Відмінно. Тепер можна зробити перші екрани в наших послугах.
Товар добавлен в корзину
Оформить заказ

Смотрите также
від