Реалізація: структура проекту


Реалізуємо проект на Базіумі. Передбачається, що ми робимо проект з чистого аркуша, а не на основі шаблону. Якщо раніше був обраний будь-якої шаблон, але при реалізації проекту виникають труднощі, то можна створити новий проект і рухатися з чистого аркуша.



Створюваний сайт або інтернет-магазин складається з:

1) Сторінок

2) Блогу і постів в ньому

3) Товарів (якщо у нас інтернет-магазин)

4) Розділів товарів (якщо у нас інтернет-магазин)

+ Системні сторінки, які вже створені, але які потрібно налаштувати під себе

+ Налаштування, які необхідно зробити, щоб все працювало (настройки платіжних систем, повідомлень і тп.)

Реалізація проекту буде по спіральному методу розробки. Тобто ми починаємо з чогось простого, а потім на наступному витку розробки це допрацьовуємо. Потім знову до цього повертаємося вже на іншому етапі.

Спіральна розробка дозволяє нам не залипнути на шліфування першого екрану, не витрачати купу годин на підбір шрифтів, а швидко отримати закінчений продукт, а потім його шліфувати і розвивати.



створюємо сторінки

Трудовитрати: 5 хвилин

Сайт -> Сторінки -> Нова сторінка

Створюємо всі сторінки з "чистого аркуша" відповідно до того, що запланували:

- Головна (хоча швидше за все вона вже створена)
- Про компанію
- Послуги
- Будівництво будинків
- Контакти
- ...

Створюємо саме сторінки. Товари ми створимо окремо в модулі "Магазин".

На що слід звернути увагу:

- Щоб на сторінках були включені шапка і підвал. Це важливо: при додаванні в ці зони інформації вона з'явиться на всіх сторінках, а не тільки на тій, куди додали
- Адреса сторінки задається в її настройках. Вказується та частина адреси, яка йде після імені проекту. При вказівці адреси about, сторінка матиме підсумкову адресу sitename.com/about
Після того як всі сторінки будуть створені, їх список буде виглядати так:

При створенні інтернет-магазину додаємо товари і розділи товарів

Трудовитрати: 5 хвилин

Якщо при плануванні інтернет-магазину були закладені розділи інтернет-магазину, то досить створити 2 розділи.

При додаванні товарів ми рекомендуємо додати 5 товарних позицій. Даної кількості досить для того, щоб налаштувати дизайн і зрозуміти зовнішній вигляд списків товарів при більшій кількості.

Магазин -> Товари -> Додати товар

Бажано заповнити 1 товарну картку по-максимуму, а на решту 4 можна не витрачати багато часу: досить назви, фотографії та ціни. У підсумку необхідно отримати наступний результат:

Магазин -> Розділи -> Додати розділ

Якщо у вас товари поділяються на розділи, то додайте 2. Досить назви і зображення розділу. Те, що нам потрібно отримати:

Додаємо 5 товарів у всі 2 розділи, що створені


Щоб розділи були не пустими, додаємо товари в розділи. Для першого витка спіралі нам буде достатньо. На наступних потрібно буде заповнити всі товари інформацією (в ручну або за допомогою експорту-імпорту)

Блог


Трудовитрати: 2 хвилини


Потрібно створити в блозі 1 пост і опублікувати його.

Сайт -> Блог -> Додати пост

Потрібно створити в блозі 1 пост і опублікувати його. Зміст посту може бути будь-яким: нам на поточному етапі важливо тільки назва і зображення для списку постів.

Проміжний підсумок


Ми створили всі сторінки.

Ми створили пару розділів товарів.

Ми створили п'ять товарів в інтернет-магазині.

Ми створили один пост в блозі.

Тобто створені частини, які потрібно об'єднати в єдине ціле - працюючий інтернет-магазин або сайт.



Шапка і підвал


Тепер ми створимо шапку і підвал, що дозволить об'єднати все воєдино.

Сайт -> Головна сторінка (або будь-яка інша сторінка) -> Редагування

Додаємо в область шапки потрібні нам блоки (швидше за все блоки матимуть однойменну назву: "Шапка")

В область підвалу додаємо підвал, який буде внизу всіх сторінок.

3 шапки, які підходять в 96% випадків і мають гнучкі настройки

Шапки мають гнучке налаштування дизайну (від зміни структури шапки до можливості прикріпити її до верхньої межі браузера):
При внесенні назви можна додати окремо варіант для мобільних: більш компактний, з меншою кількістю деталей в логотипі:
Блоки підвалів, які підходять в більшості випадків:

Завдання - зробити шапку і підвал такими, як вам необхідно:

- Завантажити логотип / ввести назву

- Ввести свої назви пунктів меню

- Зробити посилання з пунктів меню

- Налаштувати відображення на мобільних

Якщо в меню у вас передбачаються посилання на розділи продукції і товари, які ще не створені, то поле "посилання" залишайте порожнім, або вказуйте посилання на існуючий, а потім поміняєте на робочий

Приклад настройки підвалу з 4 стовпців:

1. Перший стовпець - контакти

2. Ідеї для стовпців 2 - 4 (заголовки): Послуги; Товари; компанія; Контакти; Почитати в блозі (під цим заголовком посилання на цікаві пости); Товари березня (під заголовком посилання на конкретні товарні позиції); Акції березня (нижче - посилання на акції)
Готово!

В результаті у вас є проект з шапкою і підвалом, створеними сторінками і товарами. Все об'єднано посиланнями. Проект готовий до наповнення інформацією.
Товар добавлен в корзину
Оформить заказ

Смотрите также
від