Покроковий план створення інтернет-магазину

Ключовий зміст відео:
• Курс для тих, хто хоче запустити інтернет-магазин.
• Якщо ви хочете зробити інтернет-магазин не для свого бізнесу, а в навчальних цілях, то рекомендуємо зробити його на продаж. Тобто взяти якусь тему: одяг, їжа, настільні ігри, прикраси, зробити по цій темі магазин, а потім продати його. Продати його можна на сайтах типу Авіто і Юла, в тематичних групах в соц.мережах, а також запропонувавши безпосередньо звичайним магазинам (написавши, зателефонувавши).
• Робимо повністю закінчений магазин (в відео є демонстрація).
• Інтернет-магазин можна зробити за кілька годин.
Ключовий зміст відео:
• Стратегія: швидко запустити інтернет-магазин, а потім його постійно розвивати. Така стратегія дає більшу ефективність, ніж відкладання запуску магазину в прагненні з самого початку зробити якомога більше функцій.
• Потрібно зібрати інформацію про товари: тексти, фотографії, ціни.
• Збираємо базову інформацію про компанію: назва, логотип, телефон, час роботи і тд. Збираємо фотографії компанії: торгове приміщення, офіс, склад, процес доставки, фотографії з заходів.
• Проектуємо структуру проекту: тільки один розділ, в якому містяться всі товари або ділимо товари на розділи? Чи будуть вкладені розділи? Чи достатньо для старту сторінок: Форум, Оплата і доставка, Контакти?
Ключовий зміст відео:
• Реєструємося на конструкторі інтернет-магазинів Базіум. Рекомендуємо створити проект з чистого аркуша, тобто не використовувати шаблон. Швидкість це не знизить, а більше розуміння механіки створення дасть.
• Збоку меню. Меню "Сайт": там створюються сторінки і регулюється, як бачить інтернет-магазин відвідувач. Меню "Магазин": там вносяться товари, створюються розділи, відбувається управління знижковими акціями. Меню "CRM": туди надходять замовлення.
Ключовий зміст відео:
• Розділи - це віртуальні полиці, на які ми поміщаємо товари.
• Перейдіть в меню: Магазин → Розділи → Додати розділ.
• Спочатку створіть верхній розділ. Наприклад, "Каталог товарів", "Настільні ігри", "Одяг".
• Далі додайте інші розділи, зробивши їх вкладеними.
• Подивіться, як розділи виглядають на сайті. Для цього в списку розділів поруч з назвою головного розділу виберіть меню-гамбургер, а там "Дивитися".
• Налаштування дизайну розділів: є іконка + посилання в меню "Налаштування дизайну" → "Списки товарів і розділів".
Сортування розділів відбувається за значенням "Номер сортування".
Ключовий зміст відео:
• Тепер вносимо товари в інтернет-магазин, вказуючи для кожного товару розділ.
• Додавання товарів: Магазин → Товари → Додати.
• Вказуєте для кожного товару розділ або кілька.
• Завантажуйте зображення. Їх можна перетягувати. До кожного зображення можна додати супутнє відео з Youtube або Vimeo.
• Спробуйте заповнити хоча б 1 таб, щоб подивитися, як вони виглядають.
• Після збереження натисніть на око 👁️, щоб подивитися, як виглядає картка товару.
• Якщо у товару є варіанти (розмір, колір і тl), то вони вказуються у вкладці "Ціни". там потрібно додати стовпець, натиснувши + поруч із стовпчиком "Кількість". Стовпчик назвіть відповідно до назви варіанту (колір, розмір, ...). А потім можна додавати рядки. Кожен рядок - варіант.
• Перейдіть до перегляду, натисніть або іконку налаштування дизайну, або виберіть в меню Загальні настройки дизайну → -картки товару. Тут можна налаштувати дизайн картки товару.
• У списку товарів в адмінці є можливість налаштувати склад стовпчиків таблиці з товарами. "Налаштування таблиці". Налаштуйте таке відображення, яке потрібно вам.
• У масових діях можна призначити або прибрати розділи для товарів.
• У доп.товарах можна вказати товари для блоків "Дивіться також". Один блок показується під основним товаром, а другий після додавання в корзину.
Ключовий зміст відео:
• Редагуємо головну сторінку. Сайт → Вибрати в списку сторінок головну. Або Сайт → Вгорі іконка будиночка ⌂.
• У сторінки є 3 зони: шапка, контент сторінки, підвал. Шапку і підвал можна вимкнути. Якщо шапку або підвал відредагувати на одній сторінці, то вони оновляться всюди.
Сторінка будується з блоків.
• Потрібно додати в зону шапки і в зону підвалу відповідні блоки. Після додавання їх потрібно налаштувати, внісши вашу інформацію, а також змінивши дизайн під себе.
• Зробіть посилання на розділи продукції. Посилання можна скопіювати в адмінці. Посилання не вказується цілком, а починаючи з /. Правильне посилання: / products. Неправильне посилання: https://sitename.com/products.
Ключовий зміст відео:
• Головна сторінка інтернет-магазину - це транзитна сторінка, на яку покупець заходить щоб знайти потрібні товари.
• Для розуміння того, що розміщують на головній сторінці, подивіться на великі інтернет-магазини: www.ozon.ru, www.asos.com/ru/ і тд.
• Додавання товарів на головну сторінку: Головна сторінка → Редагувати → Додати блок → Блоки в категорії "Товари і магазин"
• Для вставки товарів використовуйте блоки Prod01, Prod02 (рекомендуємо), Prod03, Prod04, Prod05 (рекомендуємо).
• Для вставки розділів: Prodlist01: Розділи продукції.
• У даних блоках ви вибираєте товари і розділи, раніше додані в модуль "Магазин".
• При наведенні на блок є пункт "Дизайн", які визначає те, як виглядає блок.
Ключовий зміст відео:
• 3 способи відобразити знижки на головній сторінці: додати товар зі знижкою, додати панель з акцією, додати картки, які містять в собі інформацію про акції.
• Додати товар зі знижкою: відкриваємо картку товару → У розділі "Ціна" прописуємо стару ціну і нову ціну з урахуванням знижки → додаємо товар на головну сторінку.
• Додати панель з акцією: Натискаємо іконку "Редагування" → Додати блок → В категорії "Кнопки та посилання" і додаємо блок "Bt08: Панель для анонса, що фіксується на екрані". Якщо даний блок додати до підвалу, то панель буде на всіх сторінках.
• Додати картки з акцією: додаємо блок на головну сторінку → В категорії "Картки" знаходимо той блок, який сподобається, наприклад, блок "Cr02a. Картки з обведенням і зображеннями" → Вносимо в блок поточні акції.
Ключовий зміст відео:
• Головна сторінка може містити перший екран, який створює атмосферу і передає основну ідею того, чим ви займаєтеся. Перший екран можна зробити за допомогою обкладинки або за допомогою гнучкого блоку.
• Обкладинки - це блоки, що займають 100% екрану на будь-яких пристроях. Додаємо новий блок на головну сторінку → Обкладинки → Вибираємо вподобану. В налаштуваннях дизайну міняємо фон обкладинки, колір кнопок і т.д .. Міняємо текст. На додаток до фонового зображення можна завантажити фонове відео. Відео буде відображатися при відвідуванні сайту з комп'ютера, а зображення на з мобільних пристроях.
• Гнучкий блок - це блок, який дозволяє розставляти всі елементи довільно. Як додати гнучкий блок: додаємо новий блок на сторінку → вибираємо "Гнучкий блок" зверху списку → натискаємо "Редагувати" → додаємо в нього всі необхідні елементи. Гнучкий блок налаштовується для кожного розширення індивідуально.
• У гнучкому блоці можна налаштувати анімацію елементів. Виберіть елемент → натисніть "Налаштування" → знайдіть пункт "Ефекти" → Налаштуйте потрібний (рух, обертання, паралакс). Паралакс - це нерівномірний рух елементів відносно один одного при прокручуванні сторінки або русі курсору.
Ключовий зміст відео:
• Створимо 3 сторінки для нашого інтернет-магазину: "Про магазин", "Доставка і оплата", "Контакти". Сторінки створюються в розділі "Сайт" → Нова сторінка → Почати з чистого аркуша → Вказуємо назву сторінки → Створити.
• Адреса сторінки генерується автоматично, ми можемо перейменувати її в налаштуваннях. Для цього натискаємо кнопку "Налаштування" → Адреса сторінки. Зберігаємо. Після збереження сторінка перезавантажується і у неї з'являється нова адреса.
• Сторінки створюються з блоків.
• На сторінці "Контакти" можна додати карту з вашою адресою для кращої візуалізації. Як це зробити: заходимо на сайт Конструктор карт Яндекса
Google Maps → Знаходимо нашу адресу → Даємо назву карті → Переходимо в налаштування → тиснемо "ссилка/код", переходимо у вкладку "вбудова карт" і копіюємо код → Повертаємося на Базіум → Додаємо новий блок і в розділі "Різне" вибираємо "Вставка HTML коду" → Додаємо код в блок → Знаходимо в коді width = 500 і міняємо його на width = 100%. → Зберігаємо.
• Додамо в шапці і підвалі посилання на створені сторінки. Йдемо в редагування шапки, копіюємо адреси наших сторінок і вставляємо в відповідні поля. Проробляємо те ж саме з підвалом.
Ключовий зміст відео:
• Налаштування способів оплати: Настройки → Інтернет магазин → Платежі.
• Налаштування способів доставки: Настройки → Інтернет магазин → Доставка. Для різних способів доставки ви можете вибрати різні способи платежів.
Ключовий зміст відео:
• Трохи SEO: поміняємо Title для наших сторінок. Для цього зайдемо в редагування кожної сторінки → Настройки сторінки → SEO → Title сторінки → Прописуємо новий title, описуючи зміст сторінки. Приклад тайтла для головної: Інтернет-магазин настільних ігор ZOG: логічні ігри, настолки для всієї родини.
• Тепер потрібно прописати автоматичні title для товарів. Заходимо в настройки → Сайт → SEO та просування → І знаходимо рядок "Заповнити форму Title для товарів". Під рядком прописані всі варіанти того з яких компонентів може складатися Title. Приклад формування тайтла: назва товару + ціна + розділ товару.
• Повідомлення про замовлення приходять на email, на який зареєстрований акаунт на Базіумі. Якщо потрібно отримувати на іншу пошту, заходимо в Налаштування → Внутрішні CRM + інтеграції → Повідомлення на email → Вказуємо додаткові адреси.
• Якщо ми хочемо налаштувати повідомлення в телеграм, нам потрібно зайти в Налаштування → Внутрішні CRM + інтеграції → Повідомлення в телеграм → зайти в чат Базіум Бот і додати туди рядок, яка вказана в налаштуваннях.
• фавікон - це маленький значок сайту, який відображається браузером на вкладці перед назвою сторінки. Поміняти можна в Сторінки → Загальні настройки дизайну → Інша → Favicon.
• Дизайн корзини: Загальні настройки дизайну → Корзина.
Ключовий зміст відео:
• Купуємо домен. Наприклад, в компанії Reg.ru або в будь-який інший компанії-реєстратора. Якщо купуєте в компанії Ру-центр, то додатково потрібно купити послугу управління записами домену.
• Налаштуйте реєстратора вказуємо A-записи для піддомена @ і піддомена www, значення: 136.243.56.24 (в відео є демонстрація)
• Вказуємо домен в Базіумі. Для цього переходимо в Настройки → Сайт → Домени → Вказуємо свій домен.
• Приблизно протягом доби відбувається тестування, і якщо ви все зробили правильно, то домен запрацює.
• Після того як це відбудеться, в налаштуваннях домену на Базіумі вам потрібно буде поставити галочку напроти пункту "Включити HTTPS". Це шифрована передача даних від відвідувача на ваш сайт і назад. Коли включиться HTTPS (це займає близько 24 годин), поруч з адресним рядком вашого сайту з'явиться знак замочка. Це означає, що з'єднання захищено.
Ключовий зміст відео:
• Перевірте всі посилання в шапці і в підвалі, щоб не було битих посилань.
• Якщо в шапці є значок "Вибране", то необхідно переконатися, що в картках товару включена опція додавання в обране. Для цього йдемо в Загальні настройки дизайну → Картка товару → Включаємо опцію "Додавання в обране". Також ще раз заходимо в Налаштування дизайну → Списки товарів і розділів → Основні настройки → Включаємо "Додавання в обране". В якості останнього кроку перевіряємо що у всіх блоках з товарами в нашому інтернет-магазині включена опція "Додавання в обране".
• Перевірте процедуру замовлення. Додаємо кілька товарів в кошик → тиснемо кнопку "Оформити замовлення" → Перевіряємо чи працює управління кількістю товару → Заповнюємо форму замовлення і тиснемо "Оформити замовлення" → Заходимо в розділ CRM (в лівому вертикальному меню) → Переконуємося, що все працює. Також перевіряємо замовлення у вкладці "Замовлення в інтернет-магазині".
• Попросіть знайомих подивитися інтернет-магазин, щоб додаткові тестувальники все перевірили.
Ключовий зміст відео:
• Налаштування промо-акцій: Система управління → Магазин → Дисконтні акції → Додати кампанію.
- 5 різних видів кампаній: Промо-коди, секретна фраза, сума замовлення від ..., кількість, розділ.
• Промо-коди: один промо-код можна використовувати 1 раз. Знижка в рублях / гривнях / доларах, відсотках. Обмеження мінімальної суми замовлення для застосування знижки.
• Секретна фраза: секретну фразу можна використовувати багаторазово. Наприклад, ви можете дати рекламу у блогера з пропозицією знижки по секретній фразі. Клієнтам знижка, а вам оцінка ефективності.
• Акція "сума замовлень від ...": акція поширюється на суму замовлення, тобто якщо людина робить замовлення понад якоїсь певної суми, він отримує знижку.
• Знижки в залежності від кількості товару одного найменування. Наприклад, купи 5 штук і отримай знижку 10%.
• Знижки, які поширюються на розділи товарів: якщо товар знаходиться в одному з розділів, який ми вказали в акції, на нього буде діяти знижка.
• Переконайтеся, що в корзині є поле для введення промо-кодів. Якщо немає, то це налаштовується в Загальних настройках дизайну → Корзина.
Ключовий зміст відео:
• Ура! Ми створили свій інтернет-магазин, і тепер пора офіційно запустити його!
• Якщо ви робили магазин для продажу товарів, то потрібно анонсувати запуск інтернет-магазину в соціальних мережах. Дайте знижку вашим першим клієнтам. Запитайте у друзів і знайомих, як їм ваш новий інтернет-магазин.
• Починайте розвивати інтернет-магазин. Додайте в нього блог, зробіть додаткові сторінки, покращуйте візуал, розширюйте асортимент товарів.
• Якщо ви робили магазин в навчальних цілях, то розкажіть в соціальних мережах, що ви тепер умієте робити інтернет-магазини. Покажіть друзям свій результат. Ви також можете розмістити свій магазин на продаж, наприклад, на Авіто або інших дошках оголошень.
• Вітаємо! Ви прекрасні!
Товар добавлен в корзину
Оформить заказ

Смотрите также
від