Лайфхак при тестуванні
Умовно розділимо процес створення сайта на 3 етапи:
1. Прототипування
2. Реалізація
3. Фіналізація або шліфовка проекта.
На першому та другому етапах часто трапляється так, що у вас немає фінальної інформації: ще не виконана фотосесія товарів, тексти ще не написані, фото з заходів ще у фотографа, який перетинає Атлантику без інтернету.
За відсутності вашого фінального контенту, ви будете використовувати тестовий. Майже всі використовують тестовий контент в форматі "що знайшлось під рукою": в якості фотографії сукні завантажують план квартири, який просто валяється на робочому столі; замість фотографії коллективу — зображення вм'ятини на крилі автомобиля, які ви вчора надсилали в автосервіс. Часто замість текстів на етапі тестування пишуть приблизно таке: "ігрл впгр ва п вап варвриваи апсри оапо" (формат "стукнись головою об клавіатуру і поглянь, що вийшло").
Лайфхак же полягає в тому, щоб на етапі тестування використовувати кращий контент: знімки професійних фотографів; реальні тексти (навіть якщо вони на деякий час запозичені у конкурентів: головне потім не забути змінити їх на свої). Тобто потрібно використовувати щось: (а) красиве (б) близько до вашої задачі.
Тоді:
1. Ви будете отримувати велике естетичне задоволення від створення інтернет-магазину чи сайту;
2. Якість проекта зросте, оскільки будуть задаватися високі стандарти якості професійними фотографіями та реальними текстами;
3. Проект буде легше обговорювати з колегами, партнерами, постачальниками ("погляньте, я запускаю інтернет-магазин, можете допомогти з візуалами вашої продукції?")
Коли в процесі обговорення дизайну показали сайт з дуже красивими картинками-заглушками, наближеними до того, що має бути в ідеалі у клієнта:

Після цього була замовлена фотосесія, щоб реальні фото продукції відповідали тестовим.
Зазвичай ми беремо інформацію:
Фотографії: у топових сайтів в категорії (Asos, G Star і тд), безкоштовному фотобанку Unsplash, на Біхансє.
Тексти: заголовки стараємося писати реальні; в якості текстів-заглушок використовуємо інформацію з інших сайтів або цитати великих людей.
Важливо не забути потім прибрати все не своє, бо для надхнення використовувати це можна, а ось в робочому режимі вже не можна.

р.s. у нас є приклад, коли сайти створювалися спочатку з фотографіями моделей, просто тому що це надихало їх творця.