CRM для управління продажами
Оцифруйте роботу з клієнтами за допомогою CRM-системи Базіума, запровадивши порядок на кожному етапі роботи з клієнтами.
Воронка продажів - шлях клієнта від первинного звернення до покупки
Необмежена кількість воронок продажів дозволяє побудувати сценарії роботи з різними типами аудиторії
8 базових речей, які є в CRM Базіума
CRM-система Базіум
Два види подання інформації: дошка і таблиця
Візуальний контроль того, що відбувається, в режимі дошки і масові дії при табличному вигляді
Налаштування полів для опису саме ваших угод і контактів
Задайте поля, необхідні для опису ваших даних: далі по ним ви зможете фільтрувати дані і аналізувати роботу
Спочатку ми робили CRM для себе просто тому, що жодна з існуючих нам не підходила. А коли зробили, то зрозумів, що у нас на руках конкурентний продукт, який дасть фору багатьом поточним лідерам ринку, яких ми тепер хочемо посунути
Фіксуйте події: справи, замітки, зустрічі
Будуйте хороші відносини з клієнтом на основі чітко зафіксованої інформації про нього
Послідовно рухайтеся до укладення договору і оплати
Забезпечуйте продажу, послідовно переходячи від етапу до етапу на воронці продажів